tisdag 3 februari 2009

Line Dance

Ännu en dag med FN-rollspel. Idag var inte Andrea där så jag var helt ensam i Etiopien, men det gick bra ändå. Vi fick korv som hade samma konsistens som bröd. Det måste finnas bättre vegetarisk korv än så, som inte heller kostar speciellt mycket mer.

Efterskolan hann jag precis slänga i mig lite ärtsoppa hemma innan jag skulle iväg och ha sång lektion tjugo i sex. Egentligen skulle jag öva med Törsvilanda OCH vara i torslandas församlingshem klockan sex men jag fick hoppa över Törsvilanda och komma fyrtio minuter sent till församlingshemmet.
Idag spelade jag in Basket Case med Green Day. Haha, det var faktiskt roligt. Jag saknar Green Day, ska nog ta och lyssna lite.


I församlingshemmet så var det meningen att vi gamla konfirmandledare skulle bli introducerade med de nya, och vice versa. När jag kom var de i full gång med att leka diverse lekar men en stund senare kommer det in tre vuxna människor med cowboyhattar och en bandspelare. Jag förstod med en gång att vi skulle dansa Line Dance. Det var faktiskt jätteroligt men det var tråkigt att vissa helt dissade och satt och tittade på.

Diskuterade lite med Matilda och Malin om en eventuell resa till Köpenhamn på lovet och jag tror visst vi bestämde oss för att åka. 531 kronor skulle tåg och vandrar hem kosta tillsammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar