fredag 6 februari 2009

Vampyr

Nu är det äntligen lov och jag kan göra ingenting på hur lång tid jag vill, typ. Känner redan att jag slösar bort min tid.

Jag valde att ladda upp bilderna i den storleken de visas på bloggen men det blev väldigt tråkigt och litet. Kanske borde bredda min main eller i alla fall ladda upp stora bilder så man kan klicka på dem och se hur de ser ut. Hur ska jag göra?

Idag slutade bussen fungera på vägen hem. Det händer alltid något med bussen vid bjurslättstorg när jag sitter på den. En gång sa busschauffören att det var sprängrisk. En annan gång blev jag och Sandra slagna och fjortisar. Nu den sista gången var det säkert med sprängrisk eller i alla fall i mitt huvud.

Nu har jag varit hemma och lekt vampyr med mina färgade glödlampor;



Nu ska jag på Suss's 20års fest!
Hej då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar