torsdag 26 mars 2009

Adidas



La ner presentkortet redan igår kväll så jag inte skulle glömma att jag verkligen ville få köpt min adidas-tröja och det känns bra nu när den är köpt.

Jag köpte en svart men låg krage. Svart för att min gamla svarta blev borttappad (inte av mig förvånansvärt nog) och man kan inte köpa något i färg innan man har en svart; ni förstår. Låg krage för då kändes det inte som jag köpte en likadan som min förra.

Mamma hade lagat god mat idag. Hon hade köpt spiskummin som jag bett henne och lagat någon intressant gryta. Nu är jag jätte trött och vill bara sova. Lyssnar på The Cardigans en liten stund till bara.



Godnatt

5 kommentarer:

  1. danni. vad händer i helgen??

    SvaraRadera
  2. jag kan nog verka ganska galen
    men, du får alltid mitt hjärta att dansa lite.

    SvaraRadera
  3. wohoo, samma som jag har - dassler äger haha

    SvaraRadera
  4. oh i love this outfit. <3
    great. ;)

    SvaraRadera
  5. hur gör du så att bilden rör sig ?

    SvaraRadera