måndag 30 mars 2009

Header 3.0

Den tredje och nu snyggaste headern är klar. Den innan var ju mest provisorisk eftersom jag behövde en andra efter jag breddat bloggen så jag kunde ha större bilder.

Jag får panik när jag försöker komma på vad som verkligen är jag. Då menar jag saker som jag gillar jättemycket och andra vet att jag gör det. Det kanske inte är nödvändigt att andra vet vad det är för saker jag gillar men jag vill att det ska vara som om jag skulle skaffa en tatuering med en av mina favoritsaker som motiv.
Exempel:
- Hej kompis, jag ska tatuera in en melon på armen!
- Va!?; gillar du ens melon?
Typ så ska det ju inte vara och föresten så hatar jag honungsmelon men vattenmelon är mumma om den inte är mjölig. Den enda saken som verkligen alla vet att jag gillar är Gerbera, världens finaste blomma. Jag måste göra en lista på saker som jag gillar så jag kan tatuera mig någon gång i framtiden.

Saker jag gillar
(utan inbördes ordning)
Gerberor
Prinsar
Popmusik
Japanska körsbärsträd
Våren
Rosetter/Flugor
Finskor
Wobbuffet

3 kommentarer: