söndag 24 maj 2009


Åh, det är siesta nästa vecka och jag åker om typ ingen tid alls. Har köpt tält och grejer idag fast kommer dö ändå.

Sen ska jag på Emmaboda med, eller det är den enda mer festivalen jag redan köpt. Jag velar också med att gå på Way Out West. Vill se så många band där och man slipper ju köpa resa dit efterson jag bor hemma. Arvika kanske jag vill gå på nu med. Måste se The Sounds och det är den billigaste festivalen om jag vill se dem.

Hjälp mig! Hur ska jag göra? Vad behöver man ha med sig? Jag har ingen budget och ingen tid!

12 kommentarer:

  1. skit i festival och åk nån random stans istället. se hur du klarar dig utan nåt. det ska jag göra.

    SvaraRadera
  2. det är ju way out west som gäller, det vet du

    SvaraRadera
  3. Klart du ska till Arvika!

    SvaraRadera
  4. älskar denna blogg. läser den väldigt ofta.
    du har en himla mystisk dragningskraft, du.

    SvaraRadera
  5. jag såg dig på siesta, och lilla vännen, vad mammig jag blev, du såg ut att hålla på o frysa ihjäl :( lilla lilla vännen!
    nä förlåt, men jag gillar dig blogg
    puss

    SvaraRadera
  6. Nämen där sågs ju vi.
    Dammet från The Horrors sitter fortfarande kvar i mina lungor.

    SvaraRadera
  7. Vi sågs allt på the horrors, och du bad mig att säga hej på din blogg. Så ja. HEJ fina killen! :D

    Kattsautan@bdb

    SvaraRadera