måndag 18 maj 2009

Igår och idag och lite lördag

Måste ju börja med att säga att jag var hemma hos Sarah och tittade på Eurovision i lördags. Det var så skönt att bara vara 'hemma' och äta popcorn.

Söndagsmös hos oliver igår. Glömde helt bort att det var söndag, vilket är något bra.



Andrea Mukka är en farlig kvinna när hon får tag på en kamera.


Jag kom hem och fick panik på luggen.
Gjorde någon slags prov-raklugg.
Har så stor lust att bara klippa av den men jag kommer ångra mig.



och det här är pappas båt han köpte för någon krona.
Han ska måla den vit nu så jag ville föreviga denna vackra färg.

12 kommentarer:

  1. VA? varför ska han? Den är fin ju, tyckte mamma med när vi åkte förbi idag och jag sa att den kostade en krona. Ser ut som om den passar i någon barnfilm och båten är brandbåten. Kommentera kommentarer är så mycket trevligare än allt kul(?) jag egentligen måste ägna min tid åt.

    Tjo och hej din cp gej. <3

    SvaraRadera
  2. åh, tack så mycket.
    ibland vet jag inte vart jag ska ta vägen med min blogg. jag borde sluta tror jag. men tack så mycket!

    SvaraRadera
  3. danni nu får vi skärpa oss, vi träffas en gång i veckan och efter vi gjort det hörs vi inte av på ungefär fem dagar. Vad håller vi på med?
    Hoppas du tar hand om mina klackskor med. Saknar er.

    SvaraRadera
  4. vi hade våran studentbal igår! :)
    är du mörk nu? :O

    SvaraRadera
  5. åh tack sötaste! :)
    fint med mörkt!

    Dags för klippning snart va?
    vi kan göra nått grymt denna gången, inte så fjuttigt som jag bara fick klippa sist haha
    har snart en rolig nyhet att berätta ang jobb! :D

    SvaraRadera
  6. vart ska du festivaka i sommar? :)

    SvaraRadera
  7. festivala* :(

    SvaraRadera
  8. linnnn...: Jag ska på Siesta! och Emmaboda än så länge.

    SvaraRadera
  9. fettt!! då kanske vi dansar/hoppar/springer in i varandra någongång

    SvaraRadera
  10. du får inte klippa dig du är så fin som du är !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera