fredag 15 maj 2009

im back








Jag känner mig som mig själv i svart hår och det är en bra känsla. Sist var i januari förra året; helt galet längesen.

Jag är även kommentar-beroende har jag märkt. Jag får ju inte ens i närheten lika många kommentarer som på bilddagboken och det känns lite tråkigt. Ändå är det många som läser, tydligen.

Kan ju ha vart för att man tidigare har varit tvungen att logga in för att kommentera min blogg. Trodde inte det var så men Andrea sa åt mig att ändra det, så nu är det ändrat.

8 kommentarer:

  1. Man får alltid mindre kommentarer på bloggar än bilddagboken.. Det bara är så.

    SvaraRadera
  2. du är fenomenalt snygg!!

    SvaraRadera
  3. aa, gött daniel. sjukt snyggt hår också, i like. nu är vi svarta och svåra båda två som lovisa skulle säga.

    SvaraRadera
  4. du är fantastiskt fin i svart hår!

    SvaraRadera
  5. Hon den där18 maj 2009 19:53

    fin som vanlig. Jag saknar dig.

    SvaraRadera
  6. åh, vem är hon den där?

    SvaraRadera
  7. du är ju så söt att det knappt är sant

    SvaraRadera