lördag 16 maj 2009

Kullenbullen

Vet inte riktigt vart jag ska börja. Kullenfestivalen var tråkigare än sist men vi slapp sova ute. Tack Cassandras pappa för att du körde oss hem.

Sammanfattning:


Jag och Lovisa åkte tåg till Skövde och några barn tog våra platser.

Träffade Liv på tåget och trodde jag hade tappat min plånbok ett tag.

Åkte Buss till Skara och träffade Oliver.

Satte upp tältet på, vad vi trodde var, en mycket bra plats. Jessica kom.

Blev uttråkade ganska snabbt så vi gick till en förfest.

Var där i 10 minuter. "Jag har sagt åt dem att komma, men de kommer inte".

Gick tillbaka till kullenbullen och dansade.

Blev lol:ade av Lasse Lind.

Bråkade med en tjej.

Snodde lyktor och tyg och blev därför jagade av svaga killar.

Lovisa ramlade och tappade andan. Polisen gav killarna skulden.

Blev erbjudna skjuts hem till gbg.

Packade ihop tältet som någon brutit sig in i.

Jag bar otroligt mycket saker; amazing girl.

Sov så skönt mot Olivers axel i bilen och sen var vi hemma.

Bästa är att mamma och pappa inte märkte att jag var hemma så när de gick hemifrån vid 11 så låste de dörren lol

1 kommentar:

  1. Var den här festivalen i Skara? Haha, duktigt att jag som bor 2 mil därifrån inte visste om det :)

    SvaraRadera