lördag 23 maj 2009

Långhelg

Oliver hela helgen. Vad hände med alla andra typ?

Onsdag

Åkte till Liseberg och såg Augustifamiljens säsongs premiär.
DEREGNANGERED


Vi åkte till svanen efter vi haft en fenomenal förfest med bästa gästerna hehe.
Det var dyrt och inte så många speciellt roliga filurer, med undantag. Jag var lätt yngst med; alla var typ 22.



Torsdag

Oliver och jag tänkte att vi bara skulle gå ut en stund sen dagen efter. Klockan var kanske 12:00 när vi lämnade lägenheten eller något. Vi hann med massa saker och stunden vi var ute blev tolv hela timmar lång haha.

Vi åkte älvsnabben hela vägen från Lilla Bommen till Klippan.


Gick upp till slottskogen, och genom den. Klappade djur och luktade på blommor.


Träffade Lovisa och Tobi och gav Lovisa sina klackskor. Vi hann äta nudlal med.



Hittade tillslut Mattan-babe som tog oss med på brännboll i slottskogen. Fint folk och trevligt var det. Både Matilda och Oliver skulle ju såklart skada sig. Jag lekte doktor och gav diagnoser och torkade blod (asbra)


Marta var där och tog denna fina bild(under). Klicka på bilden så kommer ni till hennes blogg. Den är jättefin! Marta är duktig hon.


Fredag
Oliver var tvungen att utsätta sig för den svenska sjukvården, för handen gjorde ont. Jag var där som personlig assistent men fick inte se några himlans röntgenbilder för det.


The Factory och dansade bort oss.



Det blev morgon och det regnade. Sen kom vi in i värmen, i typ 3 timmar sen var det dags att omlokalisera sig. Jasmin är fin.


Nu
sitter jag här, så jävla död och undrar varför jag reagerar som jag gör.

3 kommentarer:

  1. jävlar. busy_boy_91 lol.

    SvaraRadera
  2. Hahahaha vadå "jag tog kort på så snygga människor?" haha?
    Sa jag så? Ni är ju snyggast i stan.

    SvaraRadera