fredag 1 maj 2009

Valborg

Valborg var fin. Under lunchen blev jag och Sandra avundsjuka på att Sarah slutade redan halv ett så vi bestämde oss för att göra desamma, haha.
Jag och Matilda åt nudlal med joldnötsås och sen gick vi och satte oss med Sarah, Lovisa, Tobi och Robin aka Chicken Wing. Klockan var då knappt fyra.




Det var jättevarmt verkligen och jag tog inte på mig byxorna förrän närmare sex, då Linnea, Malin, Sofia och några fler kom och satte sig med oss.
När cortegen precis börjat så sprang jag och Lovisa iväg för att kissa. Vi kände då även för cigaretter men var tvungna att korsa vägen, där cortegen var i full gång, för att komma till affären. Vi tog varandra i hand och vågade språnget, förbi Kalle Anka.(?) En tant sa: Skäms på er!
Vid affären träffade vi två tvillingar; Jonatan och Benjamin. Vi stannade med dem tills cortegen var över för vi vågade inte korsa vägen igen. Sen blev det kväll och på väg till slottskogen var det filminspelning med stora varma lampor så det kändes som Spanien.



Slottskogen var väl inte så speciell, polisen stoppade mig tre gånger men hälde inte ut min dricka. De hällde ut Lovisas och Linneas dock. Vi dansade till Andra Generationen och jag tappade bort alla + min jacka. När vi bestämde oss för att åka hem hittar jag min jacka på spårvagnen och i den ligger en Lovisa.
Idag ska jag till bilskolan och köpa lektioner tror jag. Vill inte :(

1 kommentar:

  1. så fint. nästan så att jag vill till göteborg. men bara bnästan.

    SvaraRadera