torsdag 25 juni 2009

Sommarsnurrerier


Var borta på läger från förra onsdagen tills i tisdags.
Det var fint.
Bilden är på Sandra och mig från dopet på lägret. Fotad av Malin Bergius.

När jag kom hem däckade jag typ på min säng och började sen spela sims.
Oliver ringde och sa att han tänkte åka hem "imorgon" så att vi inte skulle hinna ses.
Jag bad honom då följa med ner till stranden innan han skulle ge sig iväg.

Oliver kom och väckte mig, nästan, och så åkte vi ner till Lilleby och träffade hela Torslanda-gänget haha.
Bestämde mig för att följa med Oliver hem till hans fina lilla håla.
Vi var framme på kvällen någon gång och tog en promenad i solnedgången.
Jag rullade ner för en backe och vi såg på Wall-E.

Dagen efter jobbade vi på våra otroligt snygga brännor, badade i pool och åt god sallad.
Åkte hem 17:37 och var framme i gbg närmare 21.
Träffade Lovisa och tittade på när några spelade gitarr och sjöng i Vasaparken.

Nu är jag hemma, det är midnatt, har precis varit hos Matilda och hämtat bilder på konfirmanderna som jag ska använda till lördagens gudstjänstagenda.
Vet inte hur jag ska hinna. Ska vara i kyrkan och fixa elva imorgon.
På eftermiddagen ska jag och Elin ha Pärlplatte-workshop i Borås.
På Kvällen ska jag hem till Jimmie.

Inte nog med detta är ju konfirmationen till helgen och jag ska sitta båtvakt från 20 till 05 på lördag.

FATTAR INTE VAD JAG HÅLLER PÅ MED HAHAHAHAHAHHAHA

2 kommentarer:

  1. planerar du att uppdatera? 8D

    SvaraRadera
  2. Daniel, var tog du vägen? jag saknar dina uppdateringar :/

    SvaraRadera