tisdag 21 juli 2009

ongdgsmdeskrmff


Olivers bild

och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen
och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen
och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen
och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen
och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen
och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen
och nu går du genom staden med den enda som kunde rädda mig från förbannelsen


Åker till Lysekil med Malin, Matilda, Sarah och Oliver och campar imorgon; haha.
Ska supa tills jag glömmer att jag är sjuk.
Ska ligga och hosta sönder mina lungor
hela nätterna.
Alla kommer hata mig,
sen åker vi hem.
Längtar; seriöst!

2 kommentarer:

  1. Najjs bild!
    Jag känner mig nästan helt bortsnurrad också, vet inte vilken dag det är på dagarna ;D
    Ska nog göra samma sak i helgen, men inte i lysekil alltså : *

    SvaraRadera
  2. åh uppdatera snälla

    SvaraRadera