torsdag 22 oktober 2009

Andra dagen i Paris


Vi bodde typ vid Bastille. Det var ett fint ställe att börja och sluta alla äventyr på!



Åkte 6ans linje. Matilda sa åt oss att ta den för den gick mycket ovan jord!




Det är ansträngande att vara turist, då är det skönt med gräsmattor.




Spexfoto haha



Försökte hitta Edith Piafs grav men misslyckades såklart. Fast kyrkogården var väldigt fin i alla fall.




Åkte till Eiffeltornet och trodde vi firade nyår när allt började blinka. Det började regna och vi flydde till ett café. Kvällen avslutades med naken-yoga efter två poliser visat oss runt i området där vi bodde. På bilden klagar Lovisa och Oliver på mig hahaha

3 kommentarer:

  1. Men åh varför tog ni inte med mig? Jag vill också till Paris.

    SvaraRadera
  2. sista bilden är så inte okej! gjorde du det med flit eller? visa världen min cancer!

    SvaraRadera
  3. Åh, jag vill också besöka Paris..

    SvaraRadera