måndag 16 november 2009

Bortsprungnen katt

Blev så trött på allt och bestämde mig i fredagsmorse att inte komma hem förränn tidigast söndag kväll. storan, där var jag i fredags med fina flickor och pojkar. Sov hos Oliver som planerat men var orolig ett tag när jag tappat bort honom. Hittade honom på en buss som inte ens går till hans hållplats, hehe.

Nästa morgon/dag spelade vi dataspel och missade Jimmy Choo men åkte till IKEA (igen) och åt potatis, sås och sylt (igen) istället. Sprang på Lovisa där hehe.

På kvällen var jag på kalas hos Sofia Plos och åt massa kärleksmums.
Den natten sov jag hos Lovisa efter vi såg på oskräckfilm.

Idag åkte vi till H&M där vi träffade Oliver.
Bestämde mig för att åka hem och finisarna följde med.
Tittade på Paradise Hotel och nu har jag duschat!
Livet tar en ny vändning? naaat

4 kommentarer:

  1. Du träffade din favorit syster idag iallafall :)

    SvaraRadera
  2. händelserik helg duu!!!
    synd att vi inte sågs mer.:(:(:( :(:(

    SvaraRadera
  3. ikväll är det ju ullared!! lite ljus i tunneln åtminstone..

    SvaraRadera
  4. oj, vilken flykt! haha
    du bor ju inte där annars liksom ;D hehe

    SvaraRadera