tisdag 10 november 2009

Fanstasy blond


Känns som om helgen, som borde tagit ut sig på mig i söndags, tog ut sig idag. Jag känner mig helt död fast överlever tack vare mina nya doftljus, som luktar vaniljglass med kolasås. Tittar även på Paris Hiltons British Best Friend, orkar inte att jag missat att det ens fanns.

Jag och Elin blekte våra hår igår(säg det högt, det känns som en isländsk kyss!).
Jag är gulblond haha LOVE!
Vi åt även spenatsoppa och åkte till IKEA med Oliver. Fin måndag, även om jag missade ullared. Skönt att jag kan se det idag då heheheh

13 kommentarer:

  1. Älskart, du är så fin <3

    SvaraRadera
  2. Och jag smälter när jag ser bilden

    SvaraRadera
  3. du har så många män daniel. dela med dig.

    SvaraRadera
  4. tack så mycket :* du är för snygg alltså

    SvaraRadera
  5. åh gud detta underbara ullaredsprogram! tror det eller ej-> jag är besatt. Jag hatar ju ullared ungefär näst mest i världen men saknar nästa det köande varuhuset när jag ligger här med feber och ser de tjocka familjen med gräslig dialekt. Ja gud ja, ge mig nästa avsnitt. Ja du är en fin liten sådär alv med. Puss bebi

    SvaraRadera
  6. Sv. Ja visst är det skoj med presenter! =D

    SvaraRadera
  7. jag va tvungen att säga det " Jag och Elin blekte våra hår igår"

    SvaraRadera
  8. Faktiskt! tack för att du kommenterade så jag fick hitta din blogg. den läggs till i bloglovin'

    SvaraRadera
  9. sv; Tack! c:
    wow, vilken vacker bild!

    SvaraRadera