måndag 14 december 2009

Lussehelg

Helt plötsligt bestod hela mitt liv av att gå ut. Det kändes som jag bara umgicks med folk när de var fulla. Helgerna blev allt, jag blev ett måndagsbarn.
Valde att stanna hemma denna helgen, därav paniken i fredags. Ni är fina ni som bryr er.

Jag stannade hemma och på lördagen var Oliverbabe här och vi bakade fina lussekatter och tittade på Flickan som lekte med elden. Han sov över och på söndagen kom malin hit och vi tittade på Härskarringen.

Här är en av lussebullarna som inte är ätna ännu :)

9 kommentarer:

  1. nomnomnom glömde ju ta med mig några :(:(

    SvaraRadera
  2. Jag bakade med lussisar idag! Fast glömde att köpa ägg och russin. Fick rota i muslin. En plåt glömde jag i ungnen när jag pratade i telefon med. Men hör och häpna; de blev faktiskt goda.

    SvaraRadera
  3. åh, gott.

    jag kommer hem imorgon bebi!!

    hoppas vi syns, om inte annat på torsdag eller fredag :)

    SvaraRadera
  4. Daniel åh. Saknar dig. Det var så himla längesedan vi träffades nu.

    SvaraRadera