fredag 18 december 2009

Sims 3


Förlåt men jag har blivit halvt besatt av Sims igen. Det enda jag tycker är tråkigt med Sims 3 är att det är så suddigt. Alla texturer är liksom utsuddade och simmarna blir inte alls lika fina som i CAS. Sen så buggar det ganska mycket, eller min startsim (hon på bilden) slutar aldrig irritera mig. På bilden gör hon sin vanliga pose som hon gör under varje handling; ställer sig som om hon håller sitt barn. Det blir ganska roligt när hon rensar toaletten, haha. Ibland går hon ut genom väggen och hamnar i luften så jag måste bygga en grund under henne för att hon ska komma ner.

3 kommentarer:

  1. Sims är väldigt roligt och jag har också varit väldigt beroende av det spelet. ^^

    SvaraRadera
  2. Mitt rullar felfritt framåt!
    Åh the sims 3, mitt hjärta ler.

    SvaraRadera
  3. Åh - jag ska spela mera sims3 nästa år. Har inte spelat det sedan det kom... Har inte haft ro att sitta still. Men jag hoppas få ro med mig själv snart.

    SvaraRadera