torsdag 15 april 2010

LÅNGT INLÄGG (gött jag vet)


Vet ni hur nära det var att jag nästan köpte en biljett till Malmö tills imorgon eller? Jag har sökt en utbildning där och förra året sökte 600 och 36 kom in. 34% kom in på betyg! Medel är sjukt högt men man vet inte hur det blir med meritpoäng i år!.
DET ÄR INFLATION I BETYGEN
Självklart har jag en chans att komma in på mina betyg, eeh lol. MEN För att vara mer säker så ville jag vara med på uttagningen till särskiltprov. För att bli uttagen skulle man göra en bok om sig själv där man berättade vem man var och vad man hade för förkunskaper. Det blev 6 sidor, mycket bilder men ändå. Två dagar.
INGET FUNGERAR
SÅKLART! Tre av tre skrivare strejkade men min mamma har lärt sig internet och kollade upp sista brevlådan för tömning i Göteborg! Sjukt att man måste använda posten? SÅ 90. Håll tummarna för mig kompisar! Malmö behöver mig! Jag behöver Malmö!

LÄS HÄR NI YTLIGA
Ja, jag har köpt en ny brevbärarväska, som jag kallar dem. Svart denna gång. 80:- på Emmaus, Backaplan. Har hittat en keps på spårvagnen som jag sydde fast två guldknappar på, ska dit en tamp med, snöre alltså. Sandalerna hittade jag på H&M, dam såklart. Känner mig lite ihoppressad men de kostade 99:- LOL.
Älskar att vara övertrött och lättad för att man har allt jobbigt bakom sig!
God natt kompisar

11 kommentarer:

  1. Tror på dig! Snygg äru. Ses imorrn :)

    SvaraRadera
  2. väldigt snyggt! och ett väldigt rafflande inlägg! jag hoppas att allt löser sej. men det gör det säkert.
    malmö känns dock väldigt långt borta... men det kanske inte du tycker?

    SvaraRadera
  3. fin daniel! åh, håller tummarna för dig! :)

    SvaraRadera
  4. Åh. Fint. Håller tummarna.

    SvaraRadera
  5. hoffmaestro <3 och fan vad bra du såg ut :]

    SvaraRadera
  6. Haha thats so great! Love it :)

    SvaraRadera
  7. Vet du?
    Du är ungefär superfinfinast.

    SvaraRadera