tisdag 20 april 2010

STEREOLOCK


Hade redovisning idag, om mitt projektarbete! Känns jättejobbigt att det är över på något sätt, två terminers arbete och så är det bara slut sådär. Det är såklart skönt på ett sätt med men jag sitter liksom här och rycker på axlarna.
Vet inte om jag ska publicera låten för jag vet inte vart. Borde göra klart min video men orkar inte haha.

Michelle Phan hade gjort något tutorial nyss (inget jag härmat alltså, men prenumererar på henne på youbantjuban) och hon hade med någon tjej hon sa hade "MONOLIDS"! Det betydde att hon inte hade ett sånt där veck på ögonlocket. Då tänkte jag att jag har verkligen inte monolids utan isåfall stereolids, lol! Fast nu när jag tänker på det så har jag nog till och med surroundlids haha!

4 kommentarer:

  1. meh hur gick det råå???????
    why didn't you tell me??

    SvaraRadera
  2. sv: Kära Daniel! Det är inte alls samma sak som att skriva på Facebook eller skicka sms? Ser att du själv bloggar så det borde du väl förstå? ellerhur? Denna bloggen är personlig med utsträckning till mina vänner, inte familjen! ;)

    SvaraRadera
  3. vadå undrar vad jag håller på med? haha!

    SvaraRadera
  4. You on this photo are fine as God.
    So thin lines. In your eyes the ocean which carries away me in sweet dreams. You are in my dreams now every day

    SvaraRadera