söndag 30 maj 2010

dåliga bilder - fast jag mår bra nu

Torsdag:

Carroflins student! Grattis.
Här började äventyret. Tack för druvorna, Jesus!

Träffade mina modeller och vodkan.
Gabbi kläcker ur sig att hon ska åka till Örebro med bil imorgon (fredag) och jag säger att jag åker med. Alla tycker det är en bra idé. Speciellt vodkan.

Fredag:

Hyrbil och syster till Gabbi. Trevligt.
Kommer fram till Örebro typ 23
Mio kommer och leder mig hem typ 23

Lördag:


Sitter i en park myser till emomusik och upptäcker att vi har samma storlek.
Resten är hemligt tills vidare.

Söndag:

Åker hem i hyrbilen och tar mig till bowlinghallen där familjen väntar.
Mamma bowlar för första gången i sitt liv och äger.
<3

9 kommentarer:

  1. åh så fint. vill med se världen

    SvaraRadera
  2. Tråkigt att vi inte han ses.. Men det gör vi nog snart kram på dig
    //alexandra

    SvaraRadera
  3. HAHA, jag skulle ha posat -.-

    <3

    SvaraRadera
  4. Random person från örebro som råkade glida in på din blogg en gång31 maj 2010 13:19

    Haha ja såg dig i stadsparken, i det blå scentältet! Du hade fina solglasögon.

    SvaraRadera
  5. Jag såg verkligen er :o

    SvaraRadera
  6. Mötte dig när vi var ute och vandrade med klassen idag (haha)
    Fin var du! Ville bara säga det.

    SvaraRadera