fredag 27 augusti 2010

GIF ANIMATION + svar


Trippelbokade idag.
Gick på yoga.

M: Bor du hemma hos dina föräldrar? Eller hur bor du?

Daniel: Japp, jag bor hemma hos mamma pappa vovve volvo. Det blir nog ändring på det inom en snar framtid men vi får se. Vill vara ekonomiskt oberoende och vara ung och dum innan!



Rebecca: Om du dansar, hur dansar du då?

Daniel: Jag är inte en av dem som bara står på samma ställe och tror jag är cool i alla fall, vilket är töntigt. Jag låter kroppen bestämma, vilket med är töntigt.



sara: Vem av alla människor skulle du vilja ligga med just nu?

Daniel: din mamma



Anonym: Din pojkvän är så jävla snygg, threesome ?

Daniel:
Hej Mio hjärtaaat




Anonym: varför bråkar du och oliver?

Daniel: Han är en falsk ögonkännare som vänder kappan efter vinden.
Jag gav honom allt. Han känner alla han umgås med tack vare mig bland annat.
Jag fick ingenting tillbaka. (eftersom han är en nobody)



strdst: har du många utländska läsare, vet du?
ungefär 15% av mina besök är från utlandet. Finland är på sjunde plats, kanske tack vare dig.

7 kommentarer:

  1. jag tycker om ditt hår. om du ville veta.
    typ.

    SvaraRadera
  2. Du är så fruktansvärt fin. Vart får du all inspiration ifrån?

    SvaraRadera
  3. love it !
    how did you make this ?

    siquaux.blogspot.com

    SvaraRadera
  4. hur kom det till att du jobbar på finska hemtjänsten???!!!

    SvaraRadera
  5. Finska hemtjänsten? är det sant! snygga tjejer som jobbar där hörde jag. många ska vara intresserat av dig. KÖR!!!!!!!!!

    SvaraRadera