söndag 29 augusti 2010

Jag har blivit frisk i kroppen, fått virus i datorn och sorg i hjärtat.

(Jag har fått virus i min dator!
Jag kommer åt alla bilder och så, som tur är,
men jag kan inte öppna ett program utan att det kommer upp en ruta som säger att det programmet är infekterat men att det finns ett virus program som jag kan köpa som kan fixa problemet. Haha, ganska kul ändå.
Detta betyder att jag inte kan öppna photoshop men jag kan länka bilder från andra.)





Malins bild.http://looneyluna-malin.blogspot.com/



Sarahs bild.http://runwaytoelsewhere.blogspot.com/

Sandra är snart på väg till New York för att stanna där i 13 månader.
Hon var en gång min bästa vän och i framtiden, när jag ser tillbaka, tror jag att hon kommer vara den bästa jag haft.

2 kommentarer:

  1. Du med Daniel <3 Bästa vännen!
    Ta hand om dig här hemma i Sverige nu!
    Älskar dig

    SvaraRadera
  2. det kommer gå upp för mig om några dagar att vi inte kommer kunna sitta och dricka té som vanligt tillsammans när vi känner för det eller bara åka till varandra och umgås. tycker att ALLA ska bo på samma ställe, röstar för kollektiv om två år.

    SvaraRadera