fredag 20 augusti 2010

Svar på frågor

Anonym: Hej! tänkte bara fråga vad du färgade med för färg efter blekningen? det blev ju så vitt och fint :D

Daniel:
Detta var ett tag sen men en ny fråga. MEN jag blekte några gånger och sen färgade jag det med jane helen moods silvergrå färg! :D



B.: Ska du till Way out West? c:

Daniel: Nej, eller jag var inte där men det kanske var ditt vin jag snodde i skogen hehe.



Tobie: åh, kan man lyssna på din musik någonstans?

Daniel: Nej, inte ännu direkt. Jag håller på att fixa med en massa dylikt just nu.
LAST.FM och så har jag en ny youtube med som ni gärna får prenumerera på: DANIELPOPMEDIA jävligt internationellt namn ich know.



Elin:När du tog studenten, åkte du paddan då eller stog på torget? och då åkte det en båt med ungar i och försökte överrösta er? isåfall va det min klass ;))

Daniel: hahahahah nej, jag åkte inte paddan. Har aldrig gjort.



Anonym: Daniel, du är en av de vackraste människor som finns. Och smala människor är fascinerande, men du är precis över gränsen.
Du är för smal.
Man ska inte se revbenen.

Daniel: STFU! Att vara för smal är ungefär som att vara för snygg eller för intelligent. ANTAR ATT DU ÄR TJOCK. (vet att kommentaren inte var någon fråga men svar på tal som i kp.



Bambi: vars har du/din kompis hittat era otroligt snygga hattar ?

Daniel: Zaras herravdelning! :)



andrea:vad gör du på dagarna? glider runt? jobbar du? pluggar du? hur får du pengar? haha

Daniel: hahaha! Sover på dagarna. Ja, jag glider runt. Jobbar inte (palla)! Har inga utgifter! Det finns hopp kompisar. Det funkar ändå!

ps. Ställ gärna fler frågor. Jag svarar gärna. det är bara kul gärna. gärna.
ds.
xoxolol

9 kommentarer:

  1. Bor du hemma hos dina föräldrar? Eller hur bor du?

    SvaraRadera
  2. Om du dansar, hur dansar du då?

    SvaraRadera
  3. Vem av alla människor skulle du vilja ligga med just nu?

    SvaraRadera
  4. Din pojkvän är så jävla snygg, threesome ?

    SvaraRadera
  5. varför bråkar du och oliver?

    SvaraRadera
  6. jag såg dig på josé gonzales på kulturkalaset, du såg cool ut :)

    SvaraRadera
  7. Det var inte mitt vin du snodde, kan jag berätta. Utan det måste ha varit någon annan varelse som sprang runt i skogen!

    SvaraRadera
  8. Verkligen STFU på att vara för smal. Jag har fått höra det många gånger när jag vuxit upp. Inget som jag har problem med själv men det är jävligt irriterande att andra känner att dom måste tala om det för en. Man kan väl se ut hur fan man vill så länge man trivs med det själv och har folk omkring en som uppskattar en för den man är. För allt man är. Får säkert ändå ligga mer än "biffarna" på krogen så fuck them. Smalt är snyggt. (kände för ett aggro-inlägg :D)

    SvaraRadera
  9. har du många utländska läsare, vet du?
    eh, naturligtvis är det omöjligt att läsa en blogg om man inte förstår språket, men det finns svenskatalande utomlands också, för exempel jag är från Finland.

    love your stuff!
    sorry for my poor swedish (i presume it was kinda poor haha)
    - strdst

    SvaraRadera