tisdag 28 december 2010

LÅNG KALL VINTEBRRRRR



Träffade Lovisa idag men hade ingen kamera med mig. Är avundsjuk på hennes fina pälsjacka. Gjorde mitt bästa för att återskapa henne dock!!

Jag skulle fynda (igen) men hittade fan ingenting (igen). Köpte ett par byxor från weekday bara.

Någon som vet vart det finns typ roliga byxor/leggins/vad fan som helst man kan ha på benen ej kjol? behöver inte vara någon befintlig affär utan går bra med online.

så jävla askallt är det. man kan typ tro jag bor på östkusten!?

4 kommentarer:

  1. det är fan likt, väldigt fint.

    SvaraRadera
  2. emmaus! man hittar alltid något på second-hand.
    leggings finns väl i alla möjliga mönster och färger på olika tjejavdelningar?

    SvaraRadera
  3. sv: jag brukar inte gå på emmaus i gbg i och för sig. så jag vet inte riktigt hur det är där nu. men jag har varit en del på emmaus i borås och där finns det hur mycket som helst av allt! var även på emmaus i sthlm och jag hittade massor, men att åka till sthlm för att gå på emmaus är kanske lite väl?
    gör egna leggings? då blir det alltid som man vill ha det.

    SvaraRadera
  4. shit vad snyggt. finns det någon chans att man kan beställa ett porträtt från dig?

    SvaraRadera