lördag 22 januari 2011

MANHAFTIG!!!



haha, för er puckon där ute så har jag målat på håret, eh ja.
Vad ska man säga. Sov 14 timmar inatt så fick lite panik och mitt hår såg ut som stryk.
Ska ju klippa mig nästa lördag och måste komma på hur och tänkte att jag kunde måla mitt eget hår på mig haha.

Vill ha någon slags frisyr som man kan variera lite. Långt hår är så svårt. Fast ja, jag gillar ju det och det döljer min manhaftiga käke!

Ta det inte för seriöst för det blev aldrig riktigt bra haha. FUL bild också men vad ska man göra. Kanske borde boka ansiktslyft också när jag ändå är i gång!!

3 kommentarer:

  1. tycker att du har väldigt fin frisyr. men ja, om du nu måste klippa dig, varför klipper du dig inte själv?

    SvaraRadera
  2. Du behöver inte dölja din käke, jättefin ju, och sluta sova på kvällen haha :D Tänkte lite på han i Vampires Sucks när jag såg andra bilden haha http://jennimaatta.blogg.se/images/2010/vampires_suck_1208101_106168617.jpg

    SvaraRadera