onsdag 30 mars 2011







Var och hämtade ut mitt körkort på posten idag! Det känns inte konstigt, det kändes inte konstigt första gången jag körde själv i bilen heller. Jag kallar den min bil trots det är en bil och skrothög till sådan, så tycker jag om den. Ni skulle sett när jag var ensam hemma och bakdörrarna låste sig så vi var tvungna att klättra runt i bilen men hundar och återvinningskassar. Eller när Lovisa knappt fick in sina ben när hon var tvungen att sitta i knät på Matilda.
Längst ner är lite bilder på nämnvärda gäster från mitt födelsedagsfirande.

2 kommentarer:

  1. haha, värt! vill åka i din lilla bil.

    SvaraRadera
  2. förstår inte hur du kan vara så snygg jämt! folk är alltid jättefula på sina körkort ju.
    gillar din skrothög till bil! skramlar så fint i dörren.

    SvaraRadera