fredag 5 augusti 2011

åkte båt med bilen???






Idag gjorde jag något nytt, jag körde på en färja med bil. Min bil startade inte idag BTW. wtf? Jag fattade ingenting men jag skyllde allt på min syster och tog hennes bil. Tyvärr är den inte lika cool som min för den är grön (min är svart så klart).

Aja, i alla fall så visste jag inte vad jag skulle göra, så jag rindge M. Bergius som bjöd ut mig till Hönö, därav färjan. Vi åt så jävla mycket och mös. det var fint.

Sen så jagade jag och Nika bussar mitt i natten på Hisingen!

Jag hade egentligen velat bada men jag missade det och sen blev det kallt.

Jag hoppas på bad imorgon. Tror jag ska ringa E. Arvidsson.

3 kommentarer:

  1. Så fint! <3 S. Bergius vill också vara med!!!!!

    SvaraRadera
  2. hahah lolade!!!!!
    synd att du missade badandet bara, typ därför du kom ju. jaja. nästa gång.

    SvaraRadera
  3. Kan du vara snäll & lägga upp din låt "allt jag kan få" på youtube!? den saknas där, tycker jag.

    SvaraRadera