fredag 30 september 2011

Det var en promenad och en väntan en fredag







Jag fixade nyss pass denna dag och var inne i stan ganska sent så jag orkade inte sätta mig på bussen hem för att sen behöva åka in 2 timmar senare. (En annan av dagarna i september så fick jag faktiskt skjuts in till stan hela vägen hemifrån två gånger från gamla barndomsvänner som skulle dit!) Hata 25an. Palla att jag åker den minst en timma varje dag haha :(
I alla fall så bestämde jag mig för att ta en promenad och fota lite tills Lovisa kunde komma ifrån sin after work haha. Mannen på bild nr.4 började prata med mig där uppe på kungshöjd och vi började promenera och drack en kaffe tillsammans faktiskt, haha.

Matilda kom förbi och jag konkade runt på en flaska med mousserande vin som vi drack upp tillsammans med utsikt över trädgårdsföreningen. Vi drog till Andra Lång och sen åkte jag hem och missade Lovisa helt.

2 kommentarer:

  1. fina bilderrrr, åh. älskar det här vädret. molnen på marken.

    vill också äta ärtsoppa på torsdag! tänker börja leva på ärtsoppa igen, det är bäst.

    SvaraRadera
  2. Riktigt fina bilder.

    SvaraRadera