fredag 9 september 2011

Imorgon är en ny dag som jag ska fånga hahah skoja.


Hej, här ligger jag och kollar på skit på mtv på tv på natten. Ska upp snart för börjar jobba klockan sju och efter det ska jag till Jönköping. Jag har varken packat elelr köpt biljett. Det kostar bara 59:- att åka, asgrymt.
Jag ska dit för att fira Linnéas födelsedag med henne som egentligen är på söndag men på lördag är det fest hos Sandra fest hos Sandra nuuu så jag och Linnéa åker tillsammans till Göteborg igen då. Herre. Hinner inte sova.

GLÖMDE(!!!): Grejen med detta var ju fan att visa mina nya skor.

känner mig grym idag med för löste massa problem jag hade med mitt tumblr theme.

God Natt och ja, jag flamsar förlåt

1 kommentar:

  1. EY KOLLA NÄRBILD PÅ SKORNA PÅ TUMBLR HÄRA NUU FRÅN DIN SKO

    SvaraRadera