onsdag 25 januari 2012

HAR BÖRJART MED LCHF!




Eftersom jag kör på LCHF fick det bli öl och potatisklyftor till middag med Hanna Ryd! Jag kan ha fått det är med dieten om bakfoten och om jag ska var ärlig var det Hildig som delade med Hanna, inte jag. De fick en korg med gottigheter enligt bartendern med, som tabasco till exempel.




Imorse blev jag ledig igen fast vaknade inte för så längesen egentligen men det väntade i alla fall lite hönsmens på köksbänken med mitt namn på!


Jag missade Elin idag för jag trodde vi skulle ses på eftermiddagen men jag måste ändå ha lite kvinlig kärlek så ska se vad Johanna har för sig!

Ta det lugnt med kolhydraterna!
DanielNyberg
DanieNyber
DaniNybe
DanNyb
... oj
Dannyboy!!!!!!!!!!!! <3

2 kommentarer:

  1. Vad är LCHF för en slags diet? Anti-kolhydrat-diet? Behöver du gå på diet?

    SvaraRadera