tisdag 24 januari 2012

LEDIG IDAG FÖR OVANLIGHETENS SKULL


Och vad händer? Jo, jag sover så länge att jag håller på att förvandlas till Asiat. Detta kan ha med att jag umgicks med Kristin i helgen men det är bara spekulation!

Min dröm om att bli Asiat håller ju på att slå in oc det gjorde även min dröm om att vara ledig idag så jag kunde ha lite kvalitetstid men min favoritfemme-fatal, Matilda Lindberg, mina damer och herrar. Herrar som om det är några killar som läser HAHAHA. Manliga som slår sina fruar det vill säga.

Nu kommer hon snart och är arg för att jag bloggat istället för att ta på mig byxor! Vi ska på utflyckt!!

10 kommentarer:

  1. Ledig? Har du börjat att jobba! LOL Du ser helt utvilad ut! Jag är man, jag är gay. Jag har ingen fru att slå. SUCK!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet vem du är och jag är väldigt trött på att du är en anonym mesig tönt som inte vågar stå för det du säger. Skaffa ett liv tack!!!

      Radera
    2. Matildaaa den ovannämnda24 januari 2012 20:13

      Vet ni det roligaste?? (Alla går alltid igenom kommentarerna) jag blev arg för han hade inga byxor och han hade haft minuter på sig!!!!

      Radera
    3. Alltså, hur kunde du veta att det är jag? Du är klurig... LOL Jag är mesig, men ingen tönt. Hade du inga byxor på dig på er utflykt? Usch!!! Matilda, jag förstår dig!

      Radera
    4. Jag vet hur du skriver på internet. Det låter hackigt i mitt huvud och du använder enstaka ord för det du säger istället för att förklara.

      Radera
    5. Jag vet med hur du skriver på internet. Låter det hackigt? Då kanske det är något annat som är fel? Hur menar du med enstaka ord? Jag använder meningar.

      Radera
  2. Svar
    1. oj svarade jag på en kommentar nu? borde inte få använda internet.

      Radera
  3. Haha ja, det är ny kommentator funktion här på blogger

    SvaraRadera
    Svar
    1. blir helt förvirrad alltså.

      Radera