torsdag 12 januari 2012

MAT & TRÄNINGSBLOGG?


Everybody loves a god kaviarmacka med te! Ni har bara inte blivit frälsta ännu.




Mammas potatismos med fullfettgrädde och smör och ickeköttbullar nomnom
och så tog jag en liten fin bild på migsjälv med.



och lite frukttallrik som min mamma oftast gör när jag har vänner hemma men sen är jag ju bortskämd annars med.

Ja, det får vi ju inte hoppas detta blir! Jag varken äter eller tränar ju!

I alla fall så kände jag mig mobbad som googlade på bilder att ha i förra inlägget när jag hade haft en kamera mig mig till alla platser jag åt. Det synkade ju inte riktigt idag då inlägget var igår men jag ligger ju här hemma och sjunger disneylåtar.
Jag har en utmaning till mingsjälv; EN VIDEO VARANNAN VECKA! Förra året blev det liksom en var fjärde månad vilket sög.

IMORGON BLIR DET AFTERWORK MED JOHANNA LÖF FÖR JAG HAR FÅTT JOBB!!

4 kommentarer:

  1. Ickeköttbullar???

    SvaraRadera
  2. Är de lika goda som riktiga?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker det smakar väldigt likt, nästan för likt! De funkar om man är sugen på köttbullar antar jag men samtidigt är det inte samma sak.

      Radera