lördag 28 januari 2012

Min och Elin Arvidssons andra dejt 2012




Efter som jag inte skulle jobba i torsdags heller så passade jag på att njuta av dagen med Elin Arvidsson. Så himla roligt att någon skrev till mig på tumblr i oro över att jag bara var "wannabe gay" för jag la upp massa bilder på mig och en massa olika tjejer, hahaha.







Det blev en brunch på egg & milk med + färskpressad juice i ren LCHF-anda. Elin lärde mig att ha allting på pannkokorna samtidigt med bilden tog jag innan jag hällde på en massa chokladsås. Vi fick en massa extra lyx och uppassning! Blev så jävla mätt.





Vi tog en liten second hand runda från Linné- till Magasinsgatan. Hittade inget men Elin och jag pratade om att skaffa barn och var nära på att göra ett inne på myrornas bland barkläderna.





När jag åkte hem hamnade jag på kalas hos Sandra som fyllde 23 och efter det tog jag en promenad med Matilda! Vi avslutade det hela med te hemma hos mig.
Jag fick några timmars sömn och jobbade dubbelpass dagen efter på en avdelning med 32 barn. = Jag somnade efter jag åt tomatsoppa hemma och nu är det lördag!

1 kommentar:

  1. Det var en skön dejt du fick. Det var till Egg & Milk du skulle. Där är bra.

    SvaraRadera