tisdag 24 januari 2012

OTILLÅTNA SAMTALSÄMNEN


I helgen fick jag för mig att det är roligare att bara gå ut på lördagen. Anledning: På fredag är man astrött och går man ut på det så känner man sig bakis tills tisdagen veckan därpå. Jag bestämde därför att gå ut på lördagen men all kraft i min späda kropp.

Kristin var pepp och underbar. Först missade jag hundra bussar men överlistade västtrafik så fick ändå vänta på Kristin. Tur det kanske för jag sprang på några som jobbade på Cybtekk, och gick drför på deras event men billig dricka och gratis chips!

Därefter mötte vi upp Ale och hamnade på Jazzhuset där jag filmade allting och pratade om lesbisk porr, jättesnoppar och bilder på döda!

Kontentan av det hela blir alltså att jag borde alltid gå ut på lördagar. Eller nej, fredagar. Eller okej. båda.

2 kommentarer: