tisdag 24 januari 2012

På en ö bland övervintrande björkar fann jag en själsfrände, eller okej, jag tog med henne dit.







Vi hoppade in i bilen, bestämde oss för att åka till ryaskog, eller vad den heter, för ingen av oss hade varit där. Med oss hade vi kaffe, kanelbullar och kladdkakemuffins.


Vi hamnade dock på Björkö där vi klättrade i berg för att ha vår lilla picknick. Vi avslutade besöket i hamnen haha, vad seriöst jag skriver men ni vet, livet.
Det var varmt och härligt i vintersolen. Den friska vinden blåste i Matildas hår och vi fick en sån innerlig lust att posa likt vårt liv skulle vara till ända om vi avstod.


Tankarna kom lika snabbt som de gick och vi tappade bort oss i långa samtal och körde nästan av den istäckta färjan på väg hem till fastlandet, som är en ö. Hisingen.

Nu vill jag dricka öl med Hanna Ryd men varför svarar hon inte?

3 kommentarer:

  1. matilda är så snyyyyyyyyyyyygg. du är väl helt ok daniel också då.

    SvaraRadera
  2. tack johannaaaaa <3 hehe danne har du redigerat bort min dubbelhaka?? Assnygga

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi diskuterade ju detta idag men svaret är till alla. Nej, eller det var konstiga skuggor i ditt fejs, av mitt fejs så jag försökte få bort dem ganska mycket och det ser lite cp ut hehe

      Radera