måndag 13 februari 2012

BOTTENFRYST VÅRIG VINTER & SNÖLEOPARD









Igår kidnappade jag Malin för det var fint väder och solen höll på att gå ner. Som vanligt så var det en livsfarlig resa i bilen då vi alltid försöker ta oss så långt fram det möjligen går, haha. Upp för den branta grusbacken som var full av is och gropar skreks det som om vår vän döden var nära. Havet är fruset med men vi vågade inte gå ut och det var iskallt. Innan det smälter måste jag gå över till någon ö, eller göra som mamma, köra fyrhjuling.

Byxorna fick jag klippa upp längst ner för att få på mig och detta är första gången jag har på mig dem så jag fick knappt knäppt knapparna. Dock är det en vulgär vår i år! 24/34 = drömstrorleken på jeans!!

16 kommentarer:

  1. mamma vad du är snygg. synd att jag är tjej. och kanske inte riktigt din typ. eller. jag vet väl inget om den saken. men ändå.

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha, tack. Och ja, det kan ju bli svårt men vem vet, jag kanske kommer på att jag är bi i framtiden!!!

      Radera
  2. FINT!!!! älskar bilresorna lite ändå. blir så spännande då.
    man kan gå över till björkö från sillvik!! hur långt som helst är det, kom väl knappt halvvägs när jag försökte en gång.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag vet. Det är dit mamma pker fyrhjuling eller flakmoppe!! hahahah <3 tack för bilderna Malin. knns fel att de ligger på min flickr men ja

      Radera
    2. Har dock tagit två av dem!!

      Radera
    3. äääsch, det spelar väl ingen roll, din redigering dessutom. hahhahahha alltså din mamma, så rolig!!

      Radera
  3. wow you have such a great style! **
    awesome blog, or maybe I should say awesome photos, cause I don't understand a word of Swedish xD
    p.s. your face remids me the young Iggy Pop :)

    SvaraRadera
  4. Damskor i vildmarken är ingen bra kombination.

    SvaraRadera
    Svar
    1. önskar du inte hade tid att kommentera ditt as

      Radera
    2. Önskar du inte hade tid att ha den här bloggen ditt as.

      Radera
    3. haha som om det är något som jag gör för att vara elak mot dig? Ditt äckliga svin

      Radera
    4. Det är ju du som är ett äckligt svin. <3

      Radera
  5. sooooooooooo wonderful photos

    SvaraRadera