lördag 18 februari 2012

Det var en fredag alldeles nyss


Som ni kanske förstått så jobbar jag järnet just nu. Alla dagar i Februari ska det bli utan sjukdom eller så. Jag somnade därför när jag kom hem och har gjort slut på så fruktansvärt mycket pengar de senaste månaderna att jag valde att stanna hemma.

Malin B kom hit och vi fick faktiskt fotat ännu en av våra idéer. Det involverar det blinkande ljuset i gifen ni ser där uppe, ja där lol skoja.

Jag visste inte hur det skulle bli men jag fick en tanke om att det borde bli intressant att fota i rött, grönt och blått blinkande ljus med lång slutartid och mycket rörelse, då de tillsammans blir helt vita! Vi väntar spänt på resultat då jag låter Malin fixa färger och beskärningar like the pro hon är.

Imorgon blir det svartklubb bland annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar