söndag 12 februari 2012

i Fredags blev det något helt annat än vad det skulle bli!


Åkte hem till Lovisa med några cider som jag valt efter hur snygg förpackning de hade. Vi gick ut med hunden och kollade på På Spåret.
Sen hittade jag Lill Lingfors LP-skivan och då kände vi oss som oss själva igen.




Vi hamnade på Sejdeln såklart bland flera liter av öl i öltorn tillhörandes ingen mindre än Elin. Jag är inte förvånad men hennes ex var där så det kändes lite konstigt nu efter min och Elins romantiska weekend i Stockholm.




Eftersom krogen stänger tidigt drog vi vidare till Yaki-Da bland alla beigehåriga människor. (Vem har sin naturliga hårfärg eller färgar håret brunt?) Vi hittade Mimmi på vägen dit och de spelades bra musik och jägermeister är ju gott och så.



Vi hamnade någonstans sen där mina öl och cigaretter inte åkte ner i min hals. Jag försökte kompensera detta med att ta med mig en prydnadsfyr men allt jag fick med mig var en dosa snus. Kommer ej att försmäkta på denna ö jag bor på, nu i alla fall. Sov till klockan 20:00 i Lördags och vill sova till 20:00 imorgon med.

God Natt kompisar
nu ska det sovas
Löv Danne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar