söndag 26 februari 2012

MUSTAGEFEST HOS ELIN MED DOCTOR DOOLITLE



Jag som ut som Madam Saddam och Lovisa hade en hårig mördarsnigel på läppen. Det betyder ju att vi var på fest hos Elin.
Vi drack jellyshots som inte smakade något men det var skönt att kunna äta alkohol för en gångsskull. Synd att det är gris i men vad gör man inte för sina vänner, mord.




Doctor Doolitle kom på festen och det var ju fantastiskt. Var tvungen att ta en bild med honom.



Vi drog vidare mot Henriksberg där det kändes som norrland bland alla skogshuggarskjotor och leggins. Det var asvarmt men fint. Vi drog ganska tidigt för att träffa Lily på sängen, haha sejdeln menade jag lol, kul att jag skrev sängen. Låter det stå. BTW var det Kings Head vi gick till. Pratar med Filip på Skype så det blir lite konstigt. Lily sov i alla fall så DÅ gick vi och tog en öl på Sejdeln i våra snygga mustascher!

4 kommentarer:

  1. Du måste vara något av det snyggare jag någonsin snubblat över på tumblr, och på hela internet för den delen. Sällan jag sitter bakom dataskärmen och gapar när jag surfar www. Efter två timmar av att titta på bilder av dig så inser jag att jag nog borde sluta. Men jag tänkte avsluta med en liten kommentar. Du är vacker som få. otroligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så hemskt mycket! Jag uppskattar beröm enormt. Kram på dig

      Radera
    2. Och du är med assnygg och tar jättefina bilder! Men det har jag ju redan sagt till dig.

      Radera