måndag 27 februari 2012

PARIS HILTON's NYA SÅNG!?


Jag kanske är något efter just nu men jag sitter seriöst här hemma och spelar Nothing in Ths World på gitarr, ni vet, världens bästa låt. Så träder jag in i internätet och stöter på nyheten om denna nya läckta sång av min favorittjej alla kategorier.
Älskar att den suger stenhårt. Hörde att den egentligen bara läckt men det finns ju seriöst en musikvideo, eller vem gör en video till något som inte är seriöst? Jag hänger inte med, känner mig gammal. Hittade inte videon på youtube ens (och där känner jag mig mer hemma än på jorden.)



Hon håller ju tydligen på med ett nytt album med enligt sig själv men denna låten är inte därifrån. Väntar med spänning för det kommer ju bli asbra, det vet ju alla.

Skrev jag precis detta inlägg? Johanna Löf kommer tro att min blogg blivit hackad igen. Hon förstod aldrig att jag verkligen postade de där ryska husannonserna. Jag älskar ryska hus.

Kärleken tror på dig

3 kommentarer:

  1. Svar:
    Aha, tack!
    Men varför blir det bättre i flash?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, en gif spelas upp "så snabbt som möjligt" ungefär och färgerna visas därför olika länge. I flash hade man kunnat skapa en fil som inte var alls stor och ändå få datorn att spela upp en 30 färgändringar i sekunden och då exakt lika länge. Kan inte förklara bättre :)

      Radera
    2. Då får jag väl helt enkelt göra den i flash då!
      Vilken tur att jag såg att du hade gjort en sån grej för jag hade tänkt att göra en sån bild till mitt projektarbete (vilket handlar om man kan se på någon vilket sexualitet de har med hjälp av porträttfoton eller inte). Om du är intresserad kan du se lite bilder här: http://ointaglig.blogspot.com/2012/02/when-your-dentures-prevent-your-smile.html

      Och tack! Haha, längesedan någon sa gullunge till mej....

      Radera