lördag 18 februari 2012

RGB Additiv färgblandning!?





Och här har vi resultatet från igår!

För mer bilder go to http://looneyluna-malin.blogspot.com/2012/02/rott-gront-blatt.html?showComment=1329576322041#c3646046324626348359.

Hon är fantastisk den där Malin, hade inte kunnat göra detta utan henne!! Hon betyder verkligen mycket för mig. har aldrig haft så här kul i mitt liv tidigare. Hur ska jag kunna toppa det?
Tänkte på fel Bergius nu kanske!

Just nu är jag naken, nyutkommen ur duschen. Ska bli snygg som attan tills ikväll!

3 kommentarer:

  1. Do you suffer from Tourette syndrome?

    SvaraRadera
  2. Hur fixade ni ett RGB-ljus som blinkade? Hade ni en lampa eller gjorde ni det på något annat sätt??

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag gjorde en gif i Photoshop. Det blir inte perfekt resultat med det. Hade velat göra en i flash men har inte det på min dator! aja.

      Radera