onsdag 15 februari 2012

VIDEODAGSFAIL



Fan, jag har ju Videodag idag och failar stenhårt. Har lite låtar jag jobbar på och vill göra covers men hatar upphovsrätten.
Tanken var att jag skulle uppdatera med lite av det jag har filmat sen årskiftet, har en del videoklipp men så har programmet inte varit på min sida.

Som kompensation ger jag er dessa två bilder på mig som jag tog innan jag åkte på spontan Allahjärtansdagdejt med en kille från Kina. Han pluggar här och kunde inte kommunicera på svenska. Träffade Annie och Jessica på Esprosseohouse vilket blev lite konstigt när vi var tvugna att prata engelska.
Jag hade faktiskt väldigt trevligt och han har skickat bilder på sig från när han bodde i Kina och var nyhetsankare för en lokalkanal med 30.000.000 tittare, som jag vill visa men vet inte om jag får! Så roligt, dör.

Vad gjorde ni för något galet i kärlekens namn igår!?
Jesus är med er alla
xoxo
D

20 kommentarer:

  1. Vilken frisk människa vill ha en dejt med dig?

    SvaraRadera
    Svar
    1. haha ska vi fråga internet vem de helst vill dejta, dig eller mig?

      Radera
    2. Jag är med!

      Radera
  2. Alltså Christian. Du kommenterar ofta och inte särskilt snällt. Förstår inte varför du känner ett sådant behov av det. Kanske beter du dig som ett bittert jävla svin eftersom du inte fick äta lördagsgodis som barn eller också är du nån sadistisk jävel som njuter av att trampa ner på andra.
    Ingen här bryr sig om dig eller vill läsa din jävla skit så gör oss alla en tjänst och ta dina creepy kommentarer och påståenden och dra åt helvete.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, Elin. Vem är du? Daniel och jag är inte snälla mot varandra. Dem som är snälla är bara falska. Nej, jag är inte bitter. Det är du. Nej, jag är ingen sadist. Det är du. Ingen bryr sig om dig. Dra åt helvete. Men först kan du klippa dig och skaffa ett jobb. <3

      Radera
  3. Btw Dannyboy, så jävla snygg!

    SvaraRadera
  4. Så damn it fin pojke!
    Kan du inte skaffa tillåtelse från din dejt att visa hur han ser ut? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han behöver ingen.

      Radera
    2. Jo, jag ska fråga om jag får det, men känner att jag måste träffa honom igen för det, men sen! Åh, ni kommer bli så glada

      Radera
    3. Fast, alltså...Jag är ju din favorit kinez ;)

      Radera
    4. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera
    5. Klart du är min favorit kines! Han är dock mer REAL china än du. Puss på dig Annikan

      Radera
    6. Varför har Sverige tillåtit adoptioner från Kina?

      Radera
  5. Jag har sett bilden och måste säga att det är den bästa kinesbilden någonsin!! (hoppas han inte ser det här)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, men han kan ju inte svenska så det gör ju inget! Men han kanske kan använda google translate

      Radera
    2. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

      Radera