lördag 24 mars 2012

HAR SYNDAT I 8 DAGAR GENOM TANKAR, ORD OCH GÄRNINGAR, FÖRLÅT!!



Bjöd hem vänner till fest.




Dansade till Euphoria tills jag spydde blod!



Tog bilen till Bäckebol för att hinna till Systembolaget och passade på att äta lite bakismat på IKEA. 15kr för allt!!!



Åkte hem till Ale och Ylva för att fira att de fyller 20!




Jag spårade ur likt utan spår av självbehärskning.


Gjorde smygreklam för Singha och saknade Lovisa G.


Drog till Parken med Kristin som skulle fota. Det blev rena rama asiatfesten på dansgolvet och jag längtade inte direkt tillbaka till Thailand när de klädde av mig på dansgolvet. De var väldigt imponerade av Singha-tröjan dock.



Avslutade denna syndavecka med att prata skit i kyrkan och glömma av att köra min syster hem!

Man får cancer av synd har jag hört, eller så var det av kött.

xoxo Gospel Girl

2 kommentarer: