måndag 12 mars 2012

ORKA BLOGGAA

Orkar inte blogga!!!!

Men det är bara tillfälligt. Det råkade ju bli en veckas uppehåll nu för jag är jävligt trött i hjärnan.

Imorgon fyller jag år och ska fotas för Metro. Jag har köpt alldeles för mycket kläder och varit och klippt mig.

Mamma och Pappa pratar för mycket för att jag ska orka spela in musik och vi har 24 grader inomhus så det är asvarmt och jobbigt.

Jag har jobbat som ett svin med. Ska aldrig jobba 100%. Det är för självdestruktiva människor likt masochister.

Jag hatar fortfarande män.

KRAM PÅ ER <3333 HÅLL UT

snart kommer typ ett ytligt inlägg om alla kläder och mitt nya hår mm.

1 kommentar:

  1. Fett poppis xDDDDD Får typ inte heller några kommentarer (om man jämför med hur många följare jag har). Och TACK fast det e ba du som e snygg ju

    SvaraRadera