torsdag 26 april 2012

första dygnet i livet med instagram






Det blev ju inte så jävla lyckat kanske, som jag hade väntat mig. Det var kanske lite som den där sommaren efter alla skaffade studsmatta; de som inte hade en var de enda som fortfarande tyckte det var väldigt kul.

ELLER, så kan det ha att göra med min mobil, som knappt klarar av att ha igång appen i fyra sekunder innan den krashar. Mitt surf har gått ut av all dataöverföring och det är kanske dags att skaffa sig en iPhone med abbonemang. Kommer forever sakna att ha en telefonräkning på 75 kronor i månaden men vad gör man inte för kommersialismen och kapitalismen? Skuldsätta sig är vardag och vi alla tycker det är normalt. Lyxfällan kommer kunna göra 9 000 000 avsnitt till.

Annars så har jag ju jobbat hela dagen som vanligt med, först med barn sen med en gubbe i en studio i brist på jobb. Inget fast dock, men jag klarar mig fast jag inte fått rätt lön denna månaden. Skönt att de få hyresrätter som finns kvar idag är fyllda med skabb för endast 10 000 kronor i månaden.

Längtar tills Kina och Indien tar över så ni måste jobba för slavlöner åt oss (jag har flyttat dit då).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar