söndag 29 april 2012

Hoppas era tungor trillar ur era smutsiga munnar!


Usch, jag har haft skitmycket ångest sen lördag morgon. I fredags var jag ute med jobbet, bowlade och sjung karaoke på ett litet thaiställe i Majorna haha. Jag vet inte riktigt vad det är jag har ångest över men jag drömde i natt att jag bara bråkade med alla runt om kring mig, vilket jag har en tendens att göra i livet tyvärr.

Jag önskar jag kunde baka en kaka av fjärilar och regnbågar så vi alla kunde vara vänner igen!! Tyvärr är inte det riktigt så jag jobbar. Så jävla trött på alla bara som pratar mer skit än mig och Henrik Bernå tillsammans!! Känns som det bara är jag som säger vad alla tycker ibland, trots man kanske inte borde det, men så är det liksom som om jag är boven i dramat.

Aja, det löser sig nog livet. Tror dock att jag kanske borde åka bort mer så jag slipper oviljan att gå ut i Göteborg.

Fan ta er
Daniel

4 kommentarer:

  1. så fint att dina ögon är samma färg som ditt hår!!!

    SvaraRadera
  2. Kom till Österfärnebo och dela min ångest. Hade fan vart gött att få rumla lite på Göteborgs gator. Kanske bättre att jag kommer. (roligt att kommentera tre dagar försent utan att underteckna)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det passar skitbra att kommentera sent! Kom till GBG!!!

      Radera