onsdag 25 april 2012

LITE NYTT PÅ BLOGGEN OCH BILDER PÅ APAMBULANSEN (MIN BIL)

Usch nu kommer tumnageln för detta inlägg bli en rosa pil men det är meningen att den ska peka på den lilla nya grej jag lagt till på bloggen idag. Det ska komma mer men nu måste jag snart sova IGEN.....


Ja, och här har ni den!! Bilen som får många hjärtan att känna lättnad när den kommer rullandes till undsättning. Skitgrym bil!!

Japp, så intressant är mitt liv nu för tiin, men jag har intragram nu, heter popprinsen såklart och kommer lägga upp massa fula bilder antagligen.

Vi ses imöra bejbisar

5 kommentarer:

  1. hoppas du gör riktigt snygga frukostar och lägger upp bild på dem på instagram nurååååå

    SvaraRadera
  2. Naajs ^^ gillar din stil btw.

    SvaraRadera
  3. bilden <3 haha..måste visa Jakob den imon, så han får se hur farlig den är.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Just det, det var honom jag ville visa sist!!

      Radera