tisdag 10 april 2012

Påsken började med liv och slutade med döden




Skärtorsdagen drack vi den sista måltiden på Sejdeln! Både Malin och Jesus skulle lämna oss dagen efter. Jesus till döden och Malin till Småland (vilket kanske med är döden, vad vet jag).
Jag vet att ni älskar bilden när jag sitter på toa. Jag bajsar såklart för när jag kissar står jag upp och kissar ner hela sätet bara för att jävlas.



Långfredagen bjöd jag Sarah som hedersgäst på förfest hemma hos mig. Hon var även enda gästen. Vi bestämde oss för att bryta mot mina principer och dra till Clooneys. Vi hade likadana skjortor från weekday med och kavaj haha, vilket var ganska kul.




Vi hade faktiskt väldigt roligt och det var människor där som jag verkligen inte trodde skulle gå dit. Fattar inte hur man inte kan sälja öl på fat utan istället bara ha äckliga Heiniken på 33cl flaska för 54 fucking spänn. Usch. Ändå köpta jag skitmånga och skrek mig hes till Kristian Anttila.
Roligaste var ju att det fanns ett dansgolv där alla blonda tjejer med bara ben dansade till typ amerikansk musik som man var tvungen att passera jämt och spy lite i munnen.





Vi hamnade på efterfest där både jag och Sarah låg på golvet under en viss mängd av tid. Intressant. Ena bilden är från Sarahs instagram (SOM NU FINNS TILL ANDROID!?)
Jag var ganska sliten efter detta men vidare for vi till och med, haha.



På påskaftonen var Sofaplos och hör och häpna Sarah hemma hos mig. Vi kollade på film, en påskbrasa och mitt extremt nedsatta immunförsvar klarade inte av ett förkylnigsvirus!

Jag är fortfarande sjuk men går nog till jobbet på torsdag.

Jesus lever, halleblöja!

2 kommentarer:

  1. Hahaha, alla bilder i det här inlägget var inte roligt okej. Men fint vare..på golvet i alla fall.

    SvaraRadera
  2. Jag går på Nackademin i Stockholm, utbildningen heter Digital Graphics och är asgrymmmm faktiskt! http://www.digitalgraphics.se <- Där är hemsidan om du vill kolla! 2-årig yrkesutbildning! :D

    SvaraRadera