tisdag 24 april 2012

Studio Strömavbrott Sojadryck


I går efter jobbet tog jag mig genom rusningstraiken till Gamlestan. Jag var där för att spela in två låtar i studio till en skiva. För mig gick allt bra tycker jag men studion föll sönder runt omkring mig. Det slutade med strömavbrott så över en kaffe i mörkret bestämde vi att jag skulle komma tillbaka på torsdag igen.

Känns så konstigt att sjunga igen! Det tog mig tillbaka några år, jag kände mig gammal men producenten tyckte jag hade en ungdomlig röst vilket var en bättre egoboost än Löwengrip någonsin gett mig.


Eftersom världens bästa kattälskare vid namn Elin bor i närheten av Gamlestan åkte jag dit och blev bjuden på tomatsoppa med animaliska produkter i. Vi jämnade ut vår negativa påverkan genom att till fots ta oss till Kortedala torg och köpa Sojadryck och använda den för att dricka O'boy. Kan inte säga att det smakar samma men gott var det!

Ursäktar för oerhört anonyma bilder men eter att ha åkt tåg i elva timmar, sovit fem och sen jobbat åtta utan att ha bättrat på sitt utseende så ser man ut som skit. Ber även om ursäkt till alla som tvingades se mig i dagsljus igår.

Nu blir det bad, rakning, hårtvätt, schampoo, hårinpackning, balsam, noppning, vaxning, blekning, färgning, frätning, skrubbning och ja, allt. Ska skålla mig och hälla T-sprit över hela kroppen typ.

Kyss kamrater

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Nej, min mobils programvara är förgammal och sen så tror jag inte bilderna skulle bli något bra med min mobilkamera ändå. Är tyvärr inte noga med sånna saker men vill ha instagram!!

      Radera