onsdag 9 maj 2012

har ni sett den förut!? inte 700 px bred!



Förlåt för att jag typ spammar internätet med denna bild just nu! Här så blir den mycket större och bara en bild från igår blev bra, denna då.

Jag var hemma och hade ögoninflammation, som säkert ingen missat. Det varade och skit så jag fick panik på morgonen och sjukanmälde mig. När jag låg där i soffan, tittade på toddlers & tiaras, Rachel Zoe project och tyckte synd om mig själv så gick inflammationen typ över.

Jag tog ett par solglasögon på mig för att jag såg ut som skit i ögat ändå och åkte in för att träffa min svans från i Lördags. Han är här som utbytesstudent från Colorado så jag ville visa de ställen jag gillar i Göteborg.

Detta gjorde ju att jag missade Desperata Hemmafruar!! Jag har verkligen inte laddat ner avsnittet för att se det när jag bloggat färdigt.

Schysta drömmar osv

3 kommentarer: